Oliwa #LEJESIE na zdrowie. Warszawska restauracja OLIVA rusza z prozdrowotną kampanią edukacyjną

Nie bez powodu oliwa z oliwek nazywana jest złotym nektarem bogów, czy eliksirem długowieczności. Oprócz mitycznych przypowieści z różnych er historycznych, działanie prozdrowotne oliwy jest jednak po prostu faktem, który nie jest wiedzą powszechną. Restauracja Oliva, która szczyci się jedynym w Polsce autorskim Olive Barem oraz kuchnią bazującą na najlepszej jakości oliwie z krajów z nich słynących, wystartowała właśnie  z kampanią edukacyjną o zaletach stosowania tego wartościowego tłuszczu na co dzień.

 

#LEJESIE ma być długofalową akcją, która będzie uświadamiać odbiorców na temat właściwości prozdrowotnych oliwy z oliwek. Zależy nam na tym, żeby w przystępny sposób tłumaczyć ludziom, dlaczego ten tłuszcz warto wprowadzić do swojej diety oraz jak szeroko  można go stosować – mówi Julia Adamczyk, właścicielka Restauracji Oliva. 

 

Oprócz treści edukacyjnych, głodni wiedzy praktycznej będą mogli odkrywać bogaty świat oliwy dzięki przepisom oraz warsztatom, które są częścią akcji. #LEJESIE ma na celu także obalanie powszechnych mitów o oliwie i przekazanie rzetelnych informacji. 

 

To pierwszy raz, kiedy restauracja w Polsce podejmuje się propagowania  wiedzy na temat odżywiania oraz odpowiedniego przygotowywania potraw. W DNA Olivy zakodowana jest miłość do śródziemnomorskiej diety i kultury, bazowanie na  lokalnych, sezonowych produktach a przede wszystkim oliwie najwyższej jakości. Nic dziwnego więc, że właścicielka restauracji na Ordynackiej w Warszawie Julia Adamczyk oraz manager Filip Książek postanowili swoimi działaniami wyjść poza dotychczas znane ramy gastronomicznej branży.

 

 

Do współpracy nad kampanią Restauracja Oliva zaprosiła dietetyczkę i psychodietetyczkę Katarzynę Błażejewską-Stuhr, która wspiera akcję merytorycznie. Jej misją jest propagowanie podejścia do odżywiania, które skupia się na tym, że dieta powinna być zarówno zdrowa jak i smaczna. Podczas akcji, jako specjalistka, będzie przybliżać wyjątkowe walory oliwy oraz jej szerokie zastosowania.

 

Myśląc o walorach edukacyjnych wiedzieliśmy, że będziemy potrzebować osoby, która wesprze naszą inicjatywę wiedzą merytoryczną. Dietetyczne podejście Pani Katarzyny  jest zgodne  z naszymi wartościami dlatego ten wybór był niezwykle naturalny” – podkreśla Filip Książek manager Olivy.

 

Kampania #LEJESIE rusza pod koniec sierpnia i można ją śledzić na Instagramie @restauracja_oliva oraz na stronie restauracjaoliva.pl.